Toalet papir redovno zapušuje cev


 

Naravno da ćemo nakon korišćenja toaleta baciti upotrebljeni papir u školjku wc šolje, povući vodu i nećemo dalje razmišljati o tome. Međutim, šta ako se dogodi da jedno bacanje papira zapuši cev? Kako je to moguće i zašto?

Ovde se krije problem iza problema, ili drugim rečima kazano, nešto postoji u cevima što blokira normalan protok vode koja bi sa sobom odnela taj toalet papir.

Obično je reč o otpadu koji ljudi imaju običaj da bacaju u odvod wc šolje. To može da bude sve ono što voda nije u stanju i ne može da rastvori. Dakle, bacaju se upotrebljeni higijenski ulošci, vlažne maramice, ostaci od hrane, masnoće nakon ručka i prženja, pikavci iz pepeljare, žvakaće gume... Kada sve ovo pogledamo, zar bi trebalo da nas čudi što se negde stvorio čep i zagušio protok vode kao što bi trebalo da bude – neometan?

Ako vam toalet papir redovno zapušuje cev, najbolje je da odmah pozovete naše majstore, jer može da se dogodi da u nekom trenutku povučete vodu, napuni se školjka, i voda uopšte ne može da protekne dalje, nego se izlije sa sve tim sadržajem, svuda po kupatilu. 

Ovo su veoma nehigijenski uslovi, zbog kojih morate da zovete i servise za dezinfekciju, kako biste izbegli mogućnost da se pojavi zaraza. Što se tiče naših majstora, oni ovaj vaš poziv tretiraju kao hitnu intervenciju i doći će u roku od sat vremena, bez obzira gde se nalazite na teritoriji Beograda. Takođe, nije važno ni u koje doba dana ili noći zovete, jer uvek postoji dežurno lice koje će ovaj vaš poziv primiti i izaći na teren.

Vozila stoje parkirana, a u njima se nalazi sve ono što je potrebno za rad na terenu. Dakle, tu su sajle, ručne i električne, sav profesionalni alat i pribor, oprema, tehnika, kamere za snimanje cevi, originalni rezervni delovi i još mnogo toga.

Ne ustručavajte se da pozovete ni ako je u toku neki praznik, državni ili verski, Nova godina, Božić, Prvi maj, Uskrs, Dan državnosti i slično. Takođe, zovite tokom vikenda, kada su u toku godišnji odmori i u svakoj drugoj situaciji. Naše ekipe su razvile dobru praksu da rešavaju probleme onda kada nastanu, rukovodeći se starom izrekom da se nijedan kvar nije popravio sam od sebe, već je postajao vremenom, sve veći, i pričinio je ljudima veću materijalnu štetu. Na vama je samo da okrenete broj telefona, a ostalo je na majstorima. 

Mail za reklamacije: vodomen12@gmail.com | tijana.bosiocic96@gmail.com | mlaznicavoda@gmail.com