Vodokotlić neće da puni


 

WC šolja je neophodna sanitarija u svakom domaćinstvu ili radnom prostoru. Koristimo je zaista mnogo puta na dan, posebno ako je u pitanju veća porodica ili radni kolektivi koji broje dosta zaposlenih.

Zbog svega toga, dakle, radi normalnog dnevnog funkcionisanja, potrebno je da wc šolja radi kako treba.

Ipak, nekad se dešava da vodokotlić ili kazanče, neće da se napuni vodom. Tada i sama wc šolja nije funkcionalna, zbog toga što nema šta da je ispere.

Funkcija vodokotlića jeste u tome da sakuplja vodu, koja kada povučemo ručicu, ispere školjku wc šolje. Kada nema vode u kazančetu, jasno je da imamo problem.

U vodokotliću postoji plovak i zvono. Oni služe da dozvole punjenje kazančeta, ali takođe i da to punjenje zaustave, onda kada se vodokotlić napunio koliko treba.

Dovoljno je da jedan od ova dva dela više ne radi kako treba i ceo vodokotlić neće biti upotrebljiv. A sa njim i vaša wc šolja.

Ovde nećete dobiti poplavu, kao što je slučaj kada se zapuši wc šolja, pa sadržaj iz nje krene da se izliva svuda po kupatilu, ali ćete imati neprijatnu situaciju da ne možete da koristite toalet. To bi automatski značilo da vaše zaposlene možete da pošaljete kućama, a ako se radi o wc šolji koja se nalazi u domaćinstvu, tada je jasno da morate zvati odmah majstore.

Ipak, koliko majstora je zaista u prilici da izađe na teren onda kada ih zovemo? Recite i sami, da li vam se dogodilo da okrećete brojeve telefona raznih majstora i da svuda dobijate odgovor da se ekipe nalaze na terenu, a to može biti bilo gde u gradu i da su to sve intervencije koje su zakazane unapred. One ne mogu da budu pomerene zato što vi imate hitnu intervenciju.

Naši majstori su razvili praksu da izlaze na teren odmah kada prime poziv, i ta praksa traje preko trideset godina, dakle od kada postoji i sam servis. Jednostavno, naše ekipe se rukovode logikom da kada je nešto hitno, tada to ne može da čeka. Zbog toga oni imaju vozila koja ih čekaju spremna i dovoljno je samo da im bude prosleđen poziv da negde postoji kvar koji mora što pre da se sanira. Oni kreću put vaše adrese, na kojoj će biti maksimalno za oko sat vremena, bez obzira na kom delu teritorije grada Beograda se vi nalazite. Cene su veoma realne i kao takve svima prihvatljive.

Mail za reklamacije: vodomen12@gmail.com | tijana.bosiocic96@gmail.com | mlaznicavoda@gmail.com